Strefa mieszkańców
Mam przyjemność przedstawić ofertę mojej firmy w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami.
Doświadczenie jakie posiadam w administrowaniu/zarządzaniu nieruchomościami poparte jest wieloletnim stażem w tej branży. Rozumiem potrzeby i oczekiwania różnych grup społecznych względem swojego budynku, dlatego jestem w stanie zapewnić przyjazne zarządzanie oraz najwyższą jakość usług moim klientom.
Jestem osobą dobrze zorganizowaną, posiadającą wysokie umiejętności interpersonalne i wysoką skuteczność w osiąganiu określonych celów. Posiadam wykształcenie wyższe oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami, jak również pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Ponadto ukończyłam kurs księgowości oraz kosztorysowania w budownictwie.
Zatrudniam wysokiej klasy specjalistów w zakresie prowadzenia gospodarki ekonomiczno-finansowej oraz nadzoru budowlanego.
Firma świadczy usługi wszystkim tym, którzy poszukują bezpiecznego i profesjonalnego zarządzania i administrowania swoją nieruchomością.
Współpracują z nami Wspólnoty Mieszkaniowe powstałe z zasobów Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Agencji Rolnej Skarbu Państwa jak również zasobów gminnych.
Zgłaszają się do nas właściciele nieruchomości przejętych od deweloperów, zarządy wspólnot mieszkaniowych niezadowolone z dotychczasowego administratora oraz zarządy poszukujące nowej profesjonalnej obsługi swych nieruchomości.
Jako licencjonowany zarządca nieruchomości /lic. zaw. nr 15240/ proponuję Państwu:
1.Przyjazne zarządzanie/administrowanie nieruchomością wspólną
2.Prowadzenie księgowości w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami wykorzystując oprogramowanie firmy MIESZCZANIN
3.Możliwość podglądu własnej kartoteki lokalu poprzez zalogowanie się na stronie internetowej /tzw. e-kartoteka, której dostęp jest ograniczony dla właściciela lokalu/
4.Przygotowywanie dokumentów finansowych /wszystkie niezbędne rozliczenia właścicieli lokali, sprawozdania, plany finansowo-gospodarcze, comiesięczne informacje o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach/
5.Analizowanie oraz nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości
6.Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego
7.Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad bieżącymi pracami konserwacyjnymi i remontowymi
8.Wizytacje nieruchomości oraz pełnienie dyżurów na terenie administrowanych przez moją firmę nieruchomości w terminach oraz godzinach wyznaczonych przez Zarządy Wspólnot
9.Bieżącą obsługę mieszkańców-właścicieli lokali
10.Nadzór nad pracą firm sprzątających
11.Pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi, a właścicielami i użytkownikami nieruchomości
12.Analizowanie kosztów dotyczących nieruchomości wspólnej oraz proponowanie optymalnych rozwiązań Zarządom Wspólnot Mieszkaniowych, które mogą wpłynąć na obniżenie obecnych kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej
Ponadto:
1. Pomagamy uregulować sprawy organizacyjno-prawne:
- notarialne usankcjonowanie sposobu zarządzania Wspólnoty Mieszkaniowej (jeśli do tej pory istniał zapis o pełnieniu tej funkcji przez WAM),
- opracowanie na potrzeby każdej wspólnoty statutu i regulamin Wspólnoty Mieszkaniowej,
- sprawdzenie udziałów i ich stosowania w życiu gospodarczym wspólnoty,
- uzupełnienie brakujących uchwał w tym: o sposobie prowadzenia ksiąg rachunkowych i o reprezentowaniu prywatnych własności w zakresie dostawy i odbioru mediów.
2. Porządkujemy i prowadzimy gospodarkę ekonomiczno-finansową nieruchomości
- założenia samodzielnych kont bankowych w wybranym przez prawowity Zarząd WM. banku,
- prowadzenie księgowości wspólnoty z jednoczesnym nadzorem księgowym nad płynnością środków finansowych i rentownością Wspólnoty Mieszkaniowej,
- prowadzenie obrotu dokumentów finansowych tylko z udziałem Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej (faktury,rachunki, przelewy, wyciągi bankowe),
- zgłaszanie w trybie natychmiastowym Zarządowi wszelkich informacji dotyczących braku środków na rachunkach bankowych,
- sporządzanie w okresie określonym przez Zarząd raportów o stanie finansowym Wspólnoty Mieszkaniowej,
- wypracowanie razem z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej odpowiedniej dla danej nieruchomości polisy ubezpieczeniowej -wybór ubezpieczyciela,
- prowadzenie indywidualnych rozliczeń dla właścicieli poszczególnych lokali i dla całej wspólnoty mieszkaniowej,
- prowadzenie czynności windykacyjnych,
- pomoc w rozliczeniu finansowym z dotychczasowym zarządcą.
3. W zakresie zabezpieczenia technicznego
- uporządkowanie dokumentacji technicznej i prawnej nieruchomości,
- pomoc w wyegzekwowaniu od byłego właściciela brakującej dokumentacji technicznej,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej obiektu,
- pomoc w stworzeniu planów remontowych 3 lub 5-letnich (w zależności od woli właścicieli, wprowadzanie ich w życie i realizacja zgodnie z życzeniem właścicieli,
- pomoc w uzyskaniu wsparcia kredytowego na cele remontowe - dogodnego dla właścicieli,
- wsparcie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej w działaniach zmierzających do rozpoznaniu rynku i wyborze kontrahentów na prace i usługi realizowane na rzecz wspólnoty,
- pomoc w nadzorze nad realizacją umów zawartych przez Zarząd z kontrahentami wspólnoty,
- zlecanie przeprowadzenia przeglądów rocznych i 5-letnich budynku po zatwierdzeniu przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej,
- pilnowanie terminów przeglądów nieruchomości wynikających z prawa budowlanego i nadzór nad ich poprawną realizacją,
- zgłaszanie Zarządowi Wspólnoty Mieszkaniowej niezbędnych potrzeb w zakresie
- nadzór nad skutecznością i szybkością usuwania powstałych w nieruchomości awariach.
4. W zakresie utrzymania czystości
- pomoc w wyborze firm sprzątających,
- nadzór nad prawidłowym wywiązywaniem się firm z zawartych umów ,
- egzekwowanie utrzymania odpowiedniego poziomu czystości i porządku zarówno w częściach wewnętrznych jak i na zewnątrz nieruchomości,
- przeprowadzenie analizy kosztów wywozu nieczystości i nadzór nad poprawną realizacją wywozu,
- nadzór nad utrzymaniem terenów zielonych.
Atuty mojej firmy to:
- Każdemu budynkowi przeznaczone jest maksimum uwagi
- Dogodne godziny pracy biura dla osób pracujących do późnych godzin popołudniowych
- Pełne ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Polisa OC -GENERALI- nr PO/00207101/2009 na sumę 50.000,00 EUR
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi budynku opierając się na doświadczeniu i wieloletniej współpracy z firmami różnych branż
- Prowadzenie czytelnej i przejrzystej księgowości /bieżące księgowanie wpłat właścicieli/oraz analiza i nadzór nad windykacją należności od właścicieli lokali w nieruchomości- windykacja przedsądowa należności wobec Wspólnoty Mieszkaniowej
- Podczas pełnienia dyżurów na terenie administrowanej nieruchomości każdorazowo jestem w stanie przedstawić bieżący stan rozrachunków na kartotekach księgowych właścicieli lokali
- Porady prawne związane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości wspólnej
- Elektroniczna korespondencja z właścicielami lokali oraz Zarządem Wspólnoty
Szanowni Państwo - zarządzanie i administrowanie nieruchomościami nie musi być drogie, aby było dynamiczne i efektywne. Zarządzanie nieruchomościami przez moją firmę nie jest nastawione na ilość tylko na jakość świadczonych usług.
Wynagrodzenie administratora/zarządcy ustalane jest przeze mnie indywidualnie dla każdej nieruchomości. Jest ono uzależnione od położenia nieruchomości, powierzchni użytkowej budynku, lokali użytkowych znajdujących się w budynku, miejsc postojowych, itp. Jednak konkretnie zostanie ono ustalone w drodze negocjacji, wzajemnego porozumienia i określone warunkami umowy.
Maksymą mojej firmy jest:
PROFESJONALNE,
PRZEJRZYSTE,
PRZYJAZNE ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI, które ułatwia współpracę ze
współwłaścicielami nieruchomości.
Mam nadzieję, że przedstawiona oferta spełnia Państwa oczekiwania.
Zapraszam do współpracy
mgr Małgorzata Grzybowska -Gołoś
Lic. zaw. nr 15240